Brezplačna znanja za odrasle

Brezplačna znanja za odrasle

Slika_Nezdrave_navezanosti_v_druzini
Bi se radi naučili česa novega?
 
Pridobili nova znanja, ki vam bodo koristila tako v službi kot v osebnem življenju?
 
Potem ste na pravem mestu. Za vas smo pripravili različne 40-urne tečaje.
Poglejte priložen letak in izberite tečaj zase.
 
Če potrebujete pri izbiri tečaja pomoč in spodbudo,
nas pokličite na 070 195 099 ali 070 500 608
Brezplačna znanja za odrasle

Sem lahko zraven? LAHKO.SI!

MOCIS se pridružuje vseslovenskemu projektu Lahko.si za spodbujanje vseživljenjskega učenja

Z veseljem sporočamo, da se je MOCIS – Center za izobraževanje odraslih, pridružil vseslovenskemu projektu Lahko.si, ki bo trajal do oktobra 2028. Projekt, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada plus (ESS+), je namenjen ozaveščanju o pomenu vseživljenjskega učenja (VŽU) in spodbujanju vseh državljanov, da se aktivno vključijo v pridobivanje novih znanj in spretnosti.

V okviru projekta Lahko.si bo MOCIS dejavno prispeval k spodbujanju vseživljenjskega učenja na več področjih. Vseslovenska medijska kampanja bo ključna za širjenje zavedanja o pomembnosti pridobivanja novih znanj in spretnosti, pri čemer bo MOCIS, kot eden izmed 12 regijskih koordinatorjev, igral pomembno vlogo pri izvajanju projekta na lokalni ravni. Naš cilj je, da z organizacijo številnih dogodkov po vsej Sloveniji ljudem približamo priložnosti za učenje in jih spodbudimo k aktivni vključenosti.

Poleg tega bo projekt podprt tudi z vzpostavitvijo novega spletnega portala Lahko.si in prisotnostjo na družbenih omrežjih, ki bodo posameznike motivirali k nadaljnjemu učenju in osebnostnemu razvoju. MOCIS bo skozi te aktivnosti skrbel, da bo vseživljenjsko učenje postalo dostopno in privlačno za vse, ter igral ključno vlogo pri povezovanju lokalne skupnosti z izobraževalnimi priložnostmi.

Projekt Lahko.si je priložnost, da skupaj ustvarimo boljšo prihodnost, kjer se vsi zavedamo pomena znanja in spretnosti. MOCIS je navdušen, da lahko prispeva k tej pomembni iniciativi in spodbuja vse posameznike, naj se pridružijo gibanju za vseživljenjsko učenje.

Lahko.si! Naučite se nekaj novega že danes z MOCIS-om.

Brezplačna znanja za odrasle

Večgeneracijski center plus Sobivanje Generacij

Namen projekta: Izvajanje različnih preventivnih programov (vsebin in aktivnosti) za pridobivanje novih znanj, veščin in informacij za opolnomočenje različnih ranljivih ciljnih skupin in vzpostavitev osrednjega prostora zbiranja v koroški regiji, namenjenega druženju, ohranjanju oziroma širjenju socialne mreže, učenju in soustvarjanju skupnosti.

Cilj projekta: S svojo raznoliko ponudbo vsebin prispevati k dvigu kakovosti življenja ciljnih skupin ter preprečevanju njihovega zdrsa v socialno izključenost in revščino.

Ciljne skupine:

    • Družine, še zlasti tiste z nizkim socialno-ekonomskim statusom.
    • Osebe, zlasti otroci in mladi, ki tvegajo socialno izključenost.
    • Starejši, zlasti tisti iz socialno ogroženih okolij.
    • Osebe, zlasti otroci in mladi, s posebnimi potrebami.
    • Migrantski in begunski posamezniki in družine, zlasti otroci in mladi ter ženske iz teh družin.
    • Enostarševske družine.
    • Invalidi.

Načrtovani kazalniki:

    • Število izvedenih ur aktivnosti: 10.560.
    • Število ur odprtosti centra za neformalno druženja in informiranja uporabnikov: 13.728.
    • Število oseb iz ciljnih skupin, vključenih v projekt VGC+: 5.300.
    • Število občin, v katerih se izvajajo aktivnosti večgeneracijskega centra: 7.
    • Vključeni prostovoljci v delo na projektu: 30.

Trajanje projekta: 1. 8. 2024 do 30. 9. 2029.

Vrednost projekta: 1.283.662,80 €.

Partnerji v projektu:

Vse aktivnosti projekta VGC+ Sobivanje Generacij so za udeležence brezplačne. Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada plus.

EU skladi: spletna stran EU-skladov

MDDSZEM: spletna stran ministrstva

 

Center Andeški hram: 16. 9. – 20. 9.

VGC: 29. 7. – 2. 8.

Pozdravljeni,
Vljudno vas vabimo v našo družbo!
VGC-tedenski-spored julij 5

(klikni na sliko in jo povečaj)

VGC-tedenski-spored junij 4

(klikni na sliko in jo povečaj)

 
Poleg programa sproti pripravljamo še druge delavnice, videoposnetke, kvize ipd., kar objavljamo na naši Facebook strani in na YouTube kanalu.
Center Andeški hram: 16. 9. – 20. 9.

VGC: 22. 7. – 26. 7.

Pozdravljeni,
Vljudno vas vabimo v našo družbo!
VGC-tedenski-spored julij 4

(klikni na sliko in jo povečaj)

VGC-tedenski-spored junij 4

(klikni na sliko in jo povečaj)

 
Poleg programa sproti pripravljamo še druge delavnice, videoposnetke, kvize ipd., kar objavljamo na naši Facebook strani in na YouTube kanalu.
Nova znanja o digitalnem marketingu

Nova znanja o digitalnem marketingu

Veseli smo, da se je v aprilu tudi naša zaposlena udeležila Erasmus+ mobilnosti v okviru Združenja izobraževalnih in svetovalnih središč Slovenije. Devet organizatorjev izobraževanja odraslih iz 9 ljudskih univerz se je udeležilo 30-urnega tečaja na temo digitalnega marketinga v kraju Puerto de la Cruz na Tenerifu. Gostila nas je organizacija FU International Academy Tenerife 

Tenerife skupinska slika

V petih dneh smo spoznali različne vidike digitalnega marketinga, ki so pomembne tudi za nas, ki delamo v izobraževanju odraslih. Naša pot v svet digitalnega marketinga se je začela s temeljnimi koncepti: spoznali smo razlike med tradicionalnim, digitalnim in spletnim marketingom, pomembnost poznavanja profila naših udeležencev, razpravljali smo o prepoznavnosti različnih blagovnih znamk in uvideli, kako digitalni svet vpliva na vsakdanje odločitve nas kot potrošnikov. 

Tenerife slika delavnice

Dan kasneje smo začeli z vsebinskim marketingom, in sicer nas je zanimalo, kako pripravimo kampanjo, ki bo na dolgi rok pritegnila veliko novih strank. V ta namen lahko uporabimo različna orodja in tehnike: blog, videe, podkaste itd., za katera pripravimo uporabno, zabavno in motivacijsko vsebino, ki uporabnika prepriča o kakovosti naše storitve (dodamo lahko še kviz, infografike, vprašanja in odgovore ipd.). Ključno pri vsebinskem marketingu je, da pisec zelo podrobno pozna vsebino, o kateri piše, in značilnosti ciljne skupine, ki jo nagovarja.

Tenerife slika zunaj

V četrtek smo spoznavali svet družbenih omrežij, predvsem prednosti uporabe družbenih omrežij za namene digitalnega marketinga. Glede na to, da globalno kar 60 % ljudi uporablja družbene medije povprečno 2 uri in pol na dan, si kot izobraževalna ustanova ne moremo privoščiti, da na družbenih omrežjih ne bi bili prisotni. Na delavnici smo spoznali različna socialna omrežja, kot so LinkedIn, Facebook, Instagram in TikTok, pri čemer smo dobili vpogled v to, kako pomembno je izbrati pravo družbeno omrežje za točno določeno ciljno skupino. 

Če znaš izbrati prav, so prednosti uporabe družbenih omrežij lahko zelo velike: povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, povečanje obiska na spletni strani, večja povezanost s potencialnimi udeleženci, zmanjšanje stroškov trženja, možnost spremljanja učinkov objav na družbenih omrežjih in še bi lahko naštevali. Zadnji dan usposabljanja je bil namenjen spoznavanju sistema za plačljivo oglaševanje na spletu (bolj natančno v sistemu Meta). Predavateljica nam je razložila, kako poimenovati kampanjo, kako določiti ciljne skupine in druge nastavitve (poraba finančnega vložka, oblikovanje oglasa, različni nivoji kampanje itd.). Pojasnila je tudi ključne pojme s tega področja, nato pa smo se posvetili praktičnemu delu: samostojni nastavitvi plačljivega oglasa v sistemu Meta. 

Po koncu usposabljanja smo ugotovili, da je področje digitalnega marketinga veliko bolj široko in razvejano, kot smo na začetku pričakovali. Če situacijo preslikamo na delo v naših organizacijah, se nam zdi ključno, da vsi zaposleni razumemo pomembnost spletne prisotnosti in sodelujemo pri pripravi ustvarjalnih, ciljnim skupinam prilagojenih oglaševalskih dejavnosti.  

Urška Novak Lešnik